Najczęściej zadawane pytania

1. Zapomniałem/am hasła co zrobić?
Wystarczy kliknąć odnośnik "przypomnij hasło" w panelu logowania po czym wpisać adres e-mail podany przy rejestracji. Hasło zostanie przesłane na wskazany adres e-mail.

2. Moja przesyłka nie dotarła, a minęło już ponad 14 dni.
Najpierw prosimy sprawdzić czy przesyłka nie leży na poczcie. Często zdarza się, że listonosz nie dostarcza paczki, a czasami nawet awiza. Jeżeli tam też jej nie ma, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Postaramy się wyjaśnić sprawę jak najszybciej.

3. Czy umieszczone na waszych stronach ceny są netto, czy brutto?
Wszystkie podawane ceny są cenami brutto.

4. Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie, czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje. 
Zarejestrowanie się nie ma żadnych "ubocznych" konsekwencji. Jest to jeden z warunków dokonania zamówienia przez nasz sklep internetowy, a ponadto daje kilka dodatkowych możliwości (sprawdzanie statusu zamówienia). Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto
Waluty
do góry
Przejdź do porównywarki
Bestsellery
bestseller
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl