Czy dostawa jest z wniesieniem?
W SofaMarket.pl stawiamy na najwyższy standard obsługi klienta. W związku z tym pragniemy wyjaśnić zasady dotyczące dostawy z opcją wniesienia produktu.
Dla przesyłek realizowanych przez firmy kurierskie, nie jesteśmy w stanie zagwarantować ani płatnej, ani bezpłatnej usługi wniesienia zakupionego towaru do wnętrza mieszkania lub domu klienta. Ostateczna decyzja w tej kwestii należy do pracownika firmy kurierskiej i jest zgodna z ich wewnętrznymi procedurami.
Zawsze dbamy o to, by nasi klienci byli wcześniej poinformowani o planowanym terminie dostawy. W związku z tym, zachęcamy do zapewnienia odpowiedniej liczby osób, które pomogą w odebraniu i wniesieniu produktu w dniu dostawy.
Pragniemy podkreślić, że kurierzy nie mają obowiązku wniesienia przesyłki. Prosimy o zrozumienie i niewymuszanie na nich tej dodatkowej usługi.
Uwaga: Istnieją sytuacje, w których dostawa z wniesieniem jest możliwa. Każdy taki przypadek jest rozpatrywany indywidualnie. Jeżeli jesteś zainteresowany taką usługą, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów, terminu oraz ewentualnych kosztów związanych z wniesieniem.
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji:
- Telefon: 531 210 460
- E-mail: biuro@sofamarket.pl