Sekcje FAQ

Zakupy
Czy mogę zwrócić zakupiony mebel?

Twój ostatni zakup to nie to, czego szukasz?

W SofaMarket.pl możesz zwrócić swój zakup w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Zrobisz to w następujący sposób.

1. Jeżeli już rozpakowałeś i zmontowałeś mebel, to ostrożnie go zdemontuj do stanu w jakim został dostarczony.

2. Zapakuj produkt w karton i zabezpiecz wszystkie jego elementy. Paczkę odbierze przewoźnik (kurier), więc musi być zabezpieczona przed uszkodzeniami w transporcie. Jeżeli nie jesteś pewien, czy dobrze zapakowałeś mebel, to skontaktuj się z nami. Chętnie udzielimy wskazówek.

PAMIĘTAJ, że jeżeli w skutek złego zabezpieczenia produktu ulegnie on zniszczeniu, nie będziemy mieli możliwości zwrotu pieniędzy.

3. Zrób zdjęcia przygotowanej przesyłki i dołącz je do formularza zwrotu. Potrzebujemy tych zdjęć, aby wydać dyspozycje przewoźnikowi i oszacować koszty zwrotu przesyłki.

4. Wypełnij formularz zwrotu: 

5. Po potwierdzeniu przez nas przyjęcia zgłoszenia zamówimy kuriera na wskazany przez Ciebie termin. Przekażemy potrzebne dokumenty przewozowe oraz podamy koszt paczki zwrotnej.

Zwrot należności

Po dostarczeniu do nas przesyłki przez kuriera zarejestrujemy zwrot i sprawdzimy produkty.

Kwotę należności zwracamy do 14 dni od dostarczenia produktu do firmy. Jej wysokość będzie pomniejszona o podany przez nas wcześniej koszt przesyłki  zwrotnej.

UWAGA! Możliwość do zwrotu produktu przysługuje tylko klientom indywidualnym, którzy nie podali numeru NIP działalności (zakup na firmę).

MASZ PYTANIA?

Skontaktuj się z nami:

tel. +48 531 210 460

mail: biuro@sofamarket.pl


Czy mogę otrzymać próbki tkanin?

Próbki tkanin zamówisz na stronie: Próbki materiałów

Próbki wysyłamy listem poleconym w terminie 3-4 dni.

Klient nie ponosi kosztów przesyłki.


Jaki jest czas dostawy?

W przypadku produktów, które mamy na magazynie wysyłka odbywa się w ciągu 1-2 dni.

Jeżeli mebel musimy wyprodukować, to proces realizacji zamówienia trwa 3-4 tygodnie.

Szczegółowe informacje o czasie dostawy są zawarte na stronie każdego produktu.


Czy dostawa jest z wniesieniem?

W przypadku przesyłek kurierskich nie gwarantujemy ani odpłatnego ani bezpłatnego wniesienia do mieszkania - usługa zależna od woli pracownika firmy kurierskiej (zgodnie z wewnętrznym regulaminem tej firmy).

Informujemy dość precyzyjnie o terminie dostawy z wyprzedzeniem - proszę w tym czasie zapewnić osoby do odebrania zakupów.

Zwracamy się z prośbą o niewymuszanie usługi wniesienia, ponieważ nie mają oni takiego obowiązku.


Jakie są warunki dostawy mebli?

W przypadku przesyłek kurierskich meble dostarczane są do najbliższego punktu, do którego kierowca jest w stanie dojechać pojazdem, bez jego uszkodzenia oraz nie łamiąc przepisów o ruchu drogowym.

Wyładunek mebli z pojazdu w miejscu wskazanym przez Klienta jest obowiązkiem kierowcy. W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych (opady deszczu, śniegu, błoto, mokre i mocno zabrudzone podłoże itp.) - obowiązkiem kierowcy jest pomoc Klientowi w odbiorze mebli bezpośrednio z samochodu tak, aby meble nie uległy zniszczeniu, ewentualnie Klient wskazuje miejsce zadaszone, w którym może wyładować meble nie narażając ich na zamoczenie, zabrudzenie itp.

Prosimy pamiętać, że za towar odebrany od kuriera odpowiada Klient. Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przy odbiorze.


Jaki jest koszt dostawy?

Ceny wszystkich naszych produktów zawierają już koszty transportu na terenie całego kraju.

W przypadku przesyłek płatnych przy odbiorze do ceny produktu automatycznie doliczamy 50 zł (brutto).


Jak anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie, niezwłocznie wyślij do nas wiadomość drogą mailową na adres: biuro@sofamarket.pl


Czy meble można odebrać osobiście?

Istnieje taka możliwość. W tym celu w momencie składania zamówienia prosimy wybrać formę dostawy Odbiór osobisty.

Meble będą do odebrania w naszym sklepie firmowym:

SofaMarket Salon Meblowy pod adresem: ul. Przemysłowa 6, 13-230 Lidzbark


Czy można obejrzeć meble osobiście?

Zapraszamy do naszego Salonu Meblowego SOFAMARKET.pl

pod adresem: ul. Przemysłowa 6, 13-230 Lidzbark


Ile wynosi okres gwarancji?

Wszystkie nasze produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją.


Czy można kupować na raty?

Tak, oferujemy wygodną sprzedaż ratalną na prostych zasadach.

Informacje o tym sposobie płatności znajdują się na stronach produktów.


Jak mogę zareklamować zakupiony mebel?

W przypadku ujawnienia wad produktu, można złożyć reklamację wypełniając nasz formularz reklamacyjny.

Prawidłowe wypełnienie wyżej wskazanego formularza umożliwi szybką reakcję na zgłoszony problem.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od jej złożenia.


Jak uzyskać kredyt?

Jak uzyskać kredyt BNP?

BNP Paribas


Tkaniny
Tkanina Alova

Najlepsza z najleszych tkanin


100% kupujących poleca tego sprzedawcę
93 0 z ostatnich 12 miesięcy
Średnia z 93 ocen sprzedaży:
  • Zgodność z opisem 5
  • Koszt wysyłki 5
  • Obsługa kupującego 5
  • Sofa rewelacyjna. Super wygodna i bardzo ładna .

  • Sofa super dla dziecka dokupiona nakładka by było wyżej. Mały problem z uszkodzonym bokiem bezproblemowo i szybko dogadane wydaje się wina kuriera. Polecam.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć